Att komma ur en mancold

Jag må vara en kvinna men nu tror jag allt att jag har upplevt en mancold. Minns inte när jag var såhär sjuk senast. I tre dagar, katastrof. Ligga i sängen eller soffan med huvudvärk, svullen i hela öron-, näsa- halspartiet och svullna ögon med en extrem ljuskänslighet. På det tyckte jag väldigt synd om mig. Har pyjamasmyst, virkat och sträckkollat Sveriges mästerkock och blivit väldigt inspirerad på god mat! Mest för att äta. 
 
Men hörni, igår kväll vände det och jag har varit på seminarium idag. Så mycket bättre en kan må av en liten förbättring! Efter morgonens extremt behövliga dusch blir det till att tvätta och städa ur allt så hoppas vi att Lillan inte får tillbaka det och att Lars slipper. Igår var jag depp i sig själv och idag är jag helt lycklig!
 
Nedan ser ni min fina nya manchesterskjorta som jag fyndade på Tradera. Hur nice? Skulle kunna va en dagmamma på 90-talet om mina inneskor var på :))
 
 
 
Outfits, Vardagen | hållbart, hållbartmode, outfit, secondhand, tradera, virkning | |
Upp