En alldeles ny frisyr.

Det här med hår. Så värdsligt men så viktigt ändå. Velar alltid i några månader eller nåt år innan jag gör någon större förändring med mitt hår. Nu gjorde jag det i alla fall. Önskar luggen växer ut snart  och att det blir bra när det är alldeles naturligt också. Såg förs lite ut som en tant, eller kanske någon från 70-talet när jag gick från frisören. Men tror det blir bra. Känner mig som en mogen kvinna nu, hehe. Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig och tycker om det men det är skönt att känna sig fräsch och att amningshåret får komma ifatt. 
 
På mig har jag en ny skjorta från secondhand (en vän) och Nudiejeans från Eriskhjälpen. Kofta fyndade jag på Lindex barnavdelning (:
 
 
Outfits, Vardagen | hållbarkonsumtion, hår, outfit, secondhand, återälska | |
#1 - - Belinda:

Sjukt snygg frisyr!! Passar vansinnigt bra på dig! 😍

Svar: Tack! 😍
Josefin

Upp