En svårhanterlig lycka.

I går grät jag tre hela gånger, eller åtminstone snyftade jag ordentligt tre gånger. Folksamreklamen triggade igång det. Ibland är det svårt att hantera Lillans söthet. Det övergår mitt förstånd att jag får vara mamma till den finaste lilla skapelsen jag vet. Nåd. Allt är nåd. Lyckan är stor när hennes små blå öppnas varje morgon och hon är nästan alltid herrans glad!
 
Tänk att i morse vaknade vi i Stockholm och kände att nu är det vår. Solen värmer och snön smälter. På eftermiddagen snöade det igen. Men två veckor till april och till den mest härliga av alla årstider.
 
Veckan har bjudit på två dagar med feber så vi har mest hållt oss inne. Vi fortsätter att ha lite bajskalas här hemma emellanåt men vad gör det när en kan bada? 
 
 
Vardagen | bebisblogg, familj, kärlek, mammaliv | |
Upp