En perfekt bulle och kroppsbesvär.

Vi har denna veckan äntligen kommit tillbaka till öppna förskolan, hela tre gånger. Känns rligt både för mig och Lillan. Och äntligen träffade vi Jaquline och Tibelia igen. Vad skulle vi hittatpå under denna mammaledighet utan dem, hehe.
 
Rent kroppsligt har det varit en tuff vecka för mig. Känningarna från foglossningen har blivit värre igen och jag får någon slags påminnelse om att det var så det kändes i början när den kom. Har vilat hela veckan nästan och endast tagit kortare promenader och ett lugnt gympass igår. Kan det bero på mina nya vinterkängor? De är lite som Uggs och lite slappare liksom. Tror jag går annorlundare i dem. Jag har i alla fall tid hos en fysioterapeut i slutet av månaden så det ska bli skönt att se vad hon har att säga.
 
Har också het plötsligt kännt mig trött som en mamma ska i två veckor men idag lät Lars mig sova till 9. Tack. Ska lägga mig ännu tidigare denna veckan.
 
Jag är så otroligt tacksam över att få vara mamma till Lillan. Hon är verkligen underbar! Älskar att se hennes nyfikna och lyckliga blick varje dag och se hur hon utvecklas. Ikväll somnade hon i egen säng efter att vi myst och börjat säga "däh, däh". 
 
Hur söt?! Lars gamla godingar. 
 
En perfekt kanelbulle från öppna förskolan i fredags.
 
Vardagen | bebisblogg, familj, hälsa, mammaliv | |
Upp