Lite frid emellanåt.

Du får ta vara på tiden emmellanåt när det är mindre fridfullt. Stackars Lillan har 39 graders feber. Trött, hängig och gnällig. Hon sov okej, ammade lite oftare inatt och så även nu på dagen. Blir trött efter att ha varit vaken någon timme. Hoppas hon sover ett längre pass nu, mest för hennes skull, men det är också tungt att bära runt. Får ont i hjärtat när hon mår dåligt. Vi tog en kort promenad i morse, kände mig tung i kroppen efter gårdagens träning.
 
Igår tog jag en latte och den goda vaniljsockerkakan jag bakade i fredags till Amanda. Idag igen. Varje dag sen dess, hehe. Det är verkligen min favvo. Följde detta receptet
 
Igår fick jag hem en liten kofta jag budade hem från Tradera med. Ett kul beroende att hänga där!
 
Älskar hur solen tittar fram.
 
 
 
Recept, Vardagen | bebisblogg, familjeliv, mammaliv, vab | |
Upp