"Du kan få skruva i en skruv om du vill?", "Nej, jag ska stryka och sy."

Inget mer med det. Haha, vi hörde hur det lät. Lars försökte i alla fall. 
 
Besökte bvc idag på 6-månaderskontroll. Allt såg bra ut. Hon väger 7600 g och är 66 cm lång. Och som jag trodde efter förra veckan så såg jag idag tand nummer två! Idag har hon varit så himla mysig och jag har blivit lite nykär i henne<3
 
Storstädade hela lagenheten idag inklusive Lillan och hennes säng. Älskar själv att lägga mig nyduschad i en nybäddad säng. Älskar också känslan av en alldeles ren lägenhet. Lars mår bättre idag och ska till jobbet imorgon så nu är det back to life and reality. Han blev lite rastlös så han började med vår sänggavel. Klart imorgon tror jag.
 
Lillans rum ska snart ta form men Lars tycker det är mysigt när hon sover med oss. Jag tycker inte om att ha två snarkande människor intill mig. Hehe. Passar på att sy nu i det ljusa rummet innan skrivbordet ska flyttas till vårt sovrum.
 
Vaggade Lillan till sömns ikväll i vaggan brevid sängen så att steget inte ska bli så stort sen när jag vill vagga henne i sin säng och det gick hyfsat smidigt. Satt brevid hela tiden, schyssade lite och sjöng vargsången. Klappade på magen och så somnade hon.
 
Köket blev lite mer levande med mönstrade gardiner. För er som röstade på instagram så blev lösningen en knut.
 
Soppa till kvällsmat.
 
 
 
Inredning, Vardagen | bebisblogg, inredning, interiör, mammaliv | |
Upp