Skilsmässa och skadad familj.

Hur kunde det bli så fel? Hur sjukt kan det bli? Ännu en gång. Tänker påminna er igen. 
 
Ingen tänkte att det skulle bli såhär men jag tror att det faktiskt kan leda till skilsmässor och skadade relationer. Vad pratar jag om? Jo, din andra kärlek, eller kanske din förstprioriterade? Skärmen. Hur kan vi fortsätta? Vill inte se vår relation gå sönder för att jag glömde titta åt ditt håll min älskade dotter. Vill inte att mitt liv ska gå in i skiten för att jag hellre rörde min touch screen än dig min älskade man. 
 
Det räcker nu. Igen räcker det. Påminner mig och dig igen. Låt inte ditt äktenskap, dina föräldrar, syskon och vänner långsamt försvinna bort.
 
Måndag till fredag väljer jag att inte slå på internet på varken dator eller mobil. Jag skulle kunna begränsa lite grann kanske men jag tror jag behöver något drastiskt (även om det inte är så himla länge). Är ni med mig?
 
 Foto: Daniel Surell
Vardagen | DIY, beroende, danielsurellfoto, facedowngeneration, kärlek, mobil, relationer, tankar, vänner, äktenskapet | |
#1 - - J:

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Svar: Ser bara fyrkanter här men gissar på din reaktion.
Josefin

#2 - - dettanyaliv.blogg.se:

Så sant, så bra. Pausar från Instagram nu under fastan och det är så otroligt skönt! Välbehövligt.

Fantastisk fin bild också!!

Svar: Bra! Vila ordentligt!
Tack (:
Josefin

Upp