Mammahäng och mjölkstockning.

Igår hade vi en jättemysig dag och njöt av solen tillsammans med en sopplunch med två andra mammor och döttrar. På kvällen var hela fmiljen på Familypower i vår församling där jag leder ett styrkepass. Så himla kul!
 
Idag var det värre tyvärr. Vaknade med mjölkstockning och huvudvärk som under dagen blev mer kroppsvärk och feber. Typiskt att också ha träningsvärk då. Inte härligt att jag gjorde en hel låt med armhävningar liksom. Lillan var också väldigt gnällig i morse men blev tack och lov gladare sen.
Fyndade några plagg till henne på Röda korset i alla fall. Lägger upp dem imorgon hoppas jag.
 
Nu spelar hon frisbeegolf med grabbarna och jag får vila. Ville göra massa saker men orkar knappt att blogga... Men det är bra för mig att bara vila. 
 
Idag ställde sig Lillan upp i sin säng själv. Och bet mig i bröstvårtan med sina fyra tänder. Snart kommer nog ett amningsinlägg om hur jag funderar fram och tillbaka med det.
 
Hennes nya grej. Somna sittandes.
 
När en kan dricka en varm kopp kaffe och Lillan är vaken <3
 
 
 
Vardagen | bebisblogg, mammablogg, mammaledig, mammaliv | |
#1 - - EVELINA:

Vad kul med mammalunch, men vad jobbigt med mjölkstockningen! :/ Hoppas verkligen den går snabbt över!

Svar: Ja, men tack! Den försvann efter två dagar :)
Josefin

Upp