Vi aktar oss och hemmakaos.

Idag är vi hemma. Alla tre. L-G är förkyld och jag är helt slut. Den där drömmiga natten jag skrev om för ett tag sen var bara en. Men jag klagar inte. Jag är trött men jag är absolut inte förstörd. Gråter en extra gång ibland men är absolut inget vrak. Det sjuka är att vi kan ligga i sängen från 22-11 ibland. Sömnen är avbruten såklart men asså jag ska väl ändå va nöjd? Sen kan en ju vara lite mer produktiv... 
 
Idag aktar vi oss för L-Gs förkylning så kanske det blir ett halvspontant besök till momo och mofa i helgen. Hur gör ni när någon är sjuk för att akta bebis? Det är såklart mest jag som är med henne men L-G får ändå byta en blöja då och då. Jag känner litegrann i min hals också men hoppas att det är p.g.a. sömnbrist och att det går över inatt.
 
Lillan ligger och drömmer brevid mig, äter lite i sömnen och gnäller. Klämmer lite emellanåt också. Själv ser jag ut över en kaosig lägenhet som aldrig blir klar. Hinner inte! Försöker lägga in allt i L-G's nuvarande sovrum men det hamnar ändå massa skräp här ute. Har försökt strukturera upp papper från försäkringskassan, försäkringen och skatteverket idag. Såå tråkigt! Men fantastiskt skönt när det är klart!
 
Bakade bröd med morötter i.
 
Livet vinner.
 
Har en tavla som ska upp mitt i kaoset.
 
Oc vi har blivit en "riktig" familj med familjealmenacka (: Ni hittar den här!
 
Inredning, Recept, Vardagen | bakning, bröd, inredning, lagerhaus | |
#1 - - dettanyaliv.blogg.se:

så fina bilder du tar!

Svar: Tack Ida! (:
Josefin

Upp