Sjuka Black friday.

Ärligt talat... Hur sjukt är det inte med Black friday? Köphysteri för ett ohållbart jordklot bara för att ha och ha. Mer och mer. Aldrig nöjd. Och vet ni..? Jag gick också på det. Lite i alla fall. Om du behöver något kan det väl vara okej. Frågan är om vi behöver något. 
 
Jag kom till ett fullsmockat Barkarby outlet där  folk förmodligen både tagit långlunch och ledigt för att shoppa järnet. Julklappar kan ju vara bra också men vi skulle ju kunna köpa på blocket, tradera eller erikshjälpen, eller hur?!
 
Jag kom hem med ett objektiv som jag så länge velat köpa och äntligen! Tack alla gamla födelsedags- och julklappspengsgivare! Vill verkligen kunna fota bra inomhusbilder på Lillan. Det kändes som en värd inverstering! Inget Black friday-pris så skulle önskat att jag gick i lugn och ro en måndag förmiddag. Tydligen behövde jag ett par svart jeans också då mina gått sönder. Ska kika på second hand i helgen innan prislappen klipps bort. 20% fick jag på dem. Lillan fick ett par hörselkåpor för kyrkbesök och konserter med vilket också var värt. L-G's farsdagpresent byttes till en bättre bärbar högtalare. Också en grej att tänka på, kvalitet istället för kvantitet.
 
MEN DET HÄR ÄR DET BÄSTA!
 
Några snabbt tagna bilder med nya objektivet. Känns bra!
 
Ser ni vad som finns i bakgrunden? Kommer bättre bilder!
 
 
Inredning, Vardagen | blackfriday, detaljer, hållbarkonsumtion, hållbart, inredning, inredningsstil, interiör | |
#1 - - dettanyaliv.blogg.se:

håller med! jag har dock också fallit för trycket... suck.

Har aldrig sett sidan Varié förut, tack för tipset!! Mer sånt :)

Svar: Finns säkert fler sådana sidor men där är en! :)
Josefin

Upp