Lillan är modell och sjuttonde veckan.

Funderar lite på att äta upp Lillan. Hon måste vara supersöt. Denna veckan har hon nästan kommit på att hon kan sträcka på armarna när hon ligger på mage. Hon sover genom nästan hela nätterna och skämmer alltså bort mig med sömn. Påminn mig om jag skulle klaga på att jag är trött. 
Har försökt med flaska hela veckan nu och hon gillar inte det. Men vi ger inte upp här hemma! L-G ska få vara ensam med henne längre stunder snart så jag får roa mig på egen hand!
 
Vi gav henne lite banan för första gången med men hon förstod nog inte riktigt att hon skulle svälja. Såg inte äckligt ut i alla fall men jag behöver läsa på lite mer innan vi börjar ordentligt. Pratar och pruttar med munnen massor. 
 
I samarbete med Milk & Honey Collection. In och kika på alla fina barnkläder! 
Lillan har en underbar jumpsuit med ballonger och fina diamant-tights.
 
 
Vardagen | bebisbilder, bebisblogg, bebiskläder, ekologiskt, mammaliv, milkhoneycollection | |
Upp