Q/A

Har bloggat i ca fyra år nu men har länge dragit mig för att göra en sådan här Q/A (Questions & answer - frågor och svar) p.g.a. rädd-för-att-inte-få-en-fråga eller typ få två frågor så bloggen är relativt liten. Hehe... Nu struntar jag i det och chansar på att någon vill eta något om mig, min graviditet, min utbildning, min man, min tro, mitt klädmärke eller mitt hem. Så undrar du något? Kommentera i kommentarsfältet nedan så ska jag försöka svara på allt! 
 
 
 
Vardagen | Q/A, gravid, gravidblogg | |
#1 - - Anonym:

Har du ett eget klädmärke? Älskar din blogg ❤

#2 - - Anonym:

Vad har ni tänkt på för namn till bebisen? :)

#3 - - Anonym:

Kommer bäbisen heta Konrad eller Evelina?

#4 - - Anonym:

Hur kom du till tro?

#5 - - Anonym:

Hur kom du till tro?

#6 - - Anonym:

Hur kom du till tro?

#7 - - Anonym:

Vad har varit det roligaste med att vara gravid? o vad har varit de jobbigaste med att vara gravid?

#8 - - Anonym:

Var graviditeten planerad, tänker eftersom du inte är färdig med din utbildning?

#9 - - Anonym:

Hur ser dina framtidsplaner ut, hur vill du bo, vad vill du jobba med osv?

#10 - - Anonym:

Skulle du någonsin kunna tänka dig äta moderkakan?

#11 - - Anonym :

Vad jobbar din man med?

#12 - - Anonym:

Hur ska ni dela upp föräldraledigheten?

#13 - - Anonym:

Hur är du själv uppväxt? Hur resonerar du kring ditt barns uppväxt vad tror du skiljer sig från då? Tänkte tex. Sociala medier är ju väldigt stort idag de fanns ju inte riktigt förr.

#14 - - Anonym:

Hur tänker du kring de här med att skriva om sin graviditet på bloggar och andra medier? Har själv haft missfall och har lite svårt för de här med att alla lägger upp nästintill allt nuförtiden, de känns lite naivt med tanke på att så mycket kan gå fel. Inget illa ment.

#15 - - Anonym:

Hur tänker du kring de här med att skriva om sin graviditet på bloggar och andra medier? Har själv haft missfall och har lite svårt för de här med att alla lägger upp nästintill allt nuförtiden, de känns lite naivt med tanke på att så mycket kan gå fel. Inget illa ment.

#16 - - Linnea:

Hur träffades du och din man? Vad är det bästa du vet att göra bara ni två?

#17 - - Anonym:

Hur länge ska ni bo i Sthlm?! ;-) /Belinda

#18 - - Lisa:

När berättade du till dina föräldrar, syskon och vänner att du är gravid? När såg man din bebis-mage? Jag är i veckan 9 och undrar när jag ska berätta det. Ska inte väntar för länge så att inte man ser magen...

Upp