Hemmadag och förlossningsfilm.

Känner att jag är i fas med livet, eller i alla fall skolan, då jag lämnade in en otroligt stor uppgift som inte passade någon i schemat just nu. Kommer troligtvis få kompletera den men då vet jag ju vad jag ska göra. Har haft höga tankar om att allt ska vara klart tills jag tar uppehåll efter sista maj men ärligt... om jag får en extra uppgift att göra i juni så klarar jag det. 
 
Jag sover inte lika djupt längre nu, åtminstone några dagar i veckan p.g.a. att jag måste kissa massa och det blir just vid halv fyra typ. Eller så dör jag av hunger när L-G går upp kl 5.15. Gick upp halv åtta i alla fall och kollade på en förlossningsvideo som snurrar runt på nätet nu. DENNA! Oj, oj, oj. Jag grät så mycket så jag ringde L-G och han trodde jag skulle föda. Han blev jätterädd (bra att veta) Hehe. Ska dra ihop ett inlägg om mina förlossnigstankar snart.
 
Livet på balkongen började idag efter att ha gjort delar av b-uppsatsen och bakat bröd. Nu åkte sommarklänningen på som jag kan leva i alla sommarkvällar tror jag och snart kommer älsklingen så vi kan äta, kolla på vagn och köra ett jympapass jag förhoppnigsvis kan hålla i helgen. 
 
Mellanmål med nybakat bröd och smoothie gjord på spenat, hallon, jordgubbar, blåbär, banan och jågett (yoghurt).
 
 
Graviditeten, Vardagen | bröd, gravid, gravidblogg, graviditet, smoothie, sommar | |
#1 - - carolin:

Härliga bilder :)

Svar: Tack (:
Josefin

Upp