Vecka 22 och hemmasysslor.

Är nu inne i vecka 22, både enligt min och barnmorskans beräkning. I fredags enligt min och i måndags enligt BM. Den sparkar mycket och det är så otroligt häftig att få känna det! 
 
(Läs igår)
Har idag varit en kort sväng i skolan på föreläsning och lyssnat till stresshanteringsmetoder. Avslappning är nog min grej, inte mindfullness. Därefter åkte jag hem, tog en kort sväng på second handen och hittade ett alldeles normalt och funktionellt skoställ samt en kruka till mina nya murgröna.
 
Hemma tog jag en kopp kaffe faktiskt (intaget ökar succesivt) och njöt av en bulle också. Har varit lite sötugen senaste dagarna men igår gjorde jag nyttiga chokladbollar för att hejda det onödiga näringslösa intaget. Tänkte att jag skulle somna en stund i eftermiddags p.g.a någon slags kvällshuvudvärk som kommer och går lite oftare men fick feeling och började baka oh städa iställlet. Och ikväll ska vi äntligen iväg på vår lilla bönegrupp som egentligen ska ses varje tisdag men nu var det längesen p.g.a. olika saker.  Får vila i helgen tror jag... 
 
 
#rockasockorna
 
Graviditeten, Vardagen | bakning, bröd, gravid, gravidblogg, graviditet, rockasockorna | |
Upp