Hemkaos och oskön dag.

Idag är en kämpig dag. Jag vill inte va med mer. Jo, om jag sitter alldeles stilla i soffa. Hehe. Dramatiskt det blev. Det kunde varit mycket värre!
Dagen började med att tvätta och följdes av en storhandling. Jag visste redan på morgonen att det inte var ett optimalt val att handla själv men kände ändå att jag ville få det gjort. L-G är bra för han tvingar mig aldrig till något, snarare till att inte göra vissa saker, för att jag ska må bra. Sen masserar han mig varje gång jag vill det<3
 
Vi har blivit med bil nu också! Jippi! Det underlättade såklart storhandlingen och snart livet med barn tror jag. Sen vill jag vara noga med att inte ta bilen i onödan och bli bekväm p.g.a. att jag vill att min familj ska ha en hälsosam framtid samt en jord att bo på.
 
Hämtade ut den sista babyboxen idag med. Fyra boxar med blöjor, våtseretter, Viaplay-konto, napp, vitaminer, nagellack mm. Se hur mycket saker en kan få! 
 
Fortsätter på min att-göra-lista och den bockas av sakta men säkert. En sak per dag i princip. Ska visa min dyna som jag gjort klart till balkongen snart! 
 
Här ser ni byrån till bebis också. Den får agera blivande tv-bänk så länge!
 
 
 
Graviditeten | babybox, foglossning, gravid, gravidblogg, graviditet, libero, pampers | |
#1 - - ida:

gillar din inställning till att åka bil!! mer såna familjer behöver vi ;)

Svar: Hoppas det håller bara och att maken instämmer ;)
Josefin

Upp