Torsdagsmys och syrianträff.

I torsdags hade vi kvällsmys med Frida och Linus. Vi bor för nära för att ses så sällan. Gillar att träffa folk lite spontant en vardag så det känns lite mer festligt innan helgen. Får passa på nu när Lillan är så pass enkel och är uppe sent.
 
I fredags kom min gamla kollega och hennes familj på besök så vi hängde hos min andra gamla kollega, alltså Jaquline. Det var supertrevligt och härligt med massa barn! Lillan får alltid kommentaren att hon är så lugn och jag kan inte annat än hålla med. Men hon är lugnare med andra människor då hon tittar och iakttar. Hemma kan hon faktiskt gnälla och gråta. Och sprattla en hel del. 
 
Igår var vi på inflyttningsfika hos vänner efter en lång promenad och idag var vi i kyrkan och fick lyssna till en kör. Bra helg!
 
Imorgon ska jag träffa min gamla klass och få en genomkörare av kroppen på ett juljympapass. Det ska bli riktigt kul! 
 
"Kan du le?" Haha, så söt.
 
Tibelia med gudmor<3
 
 
Vardagen | bebisblogg, mammaliv, vänner | |
Upp