Fredagsfeelingen är sådär men julstämningen är på gång.

Hörrni, det är fredag igen! På ett sätt har jag ju fredag hela veckan då de flesta dagar går in i varandra men det är härligt att veta att jag, L-G och Lillan ska få spendera tid tillsammans. Det är också skönt att inte bli avbruten när jag gör saker.
 
Idag är vi dock själva hela dagen och kvällen då jag fått ont i halsen. Suck för typ fjärde gången denna höst men har i alla fall inte blivit några stora förkylningar. Skulle fikat med Jaquline och hängt med Felicia och barnen ikväll men nu blir det hemmamys. L-G är på julfest med jobbet. Fint att jag har världens sötaste sällskap i alla fall. Och gårdagens lussebak. Älskar lussebullar Nu kanske jag börjar förstå att det är jul snart men tycker att det är svårt att förstå enda sen jag slutade gymnasiet. Ska slå in lite julklappar i helgen med. Har ni någon julkänsla?
 
Lillan har nu sovit dryga timmen i vagnen, jag har postat julkort och ett paket som jag sålt på tradera. Blir nog hemmafix resten av dagen. Gillar ju att pyssla, städa och fixa även om det ofta ser för kaosigt ut.
 
 
 
Vardagen | bebisblogg, jul, julkänsla, lucia, mammaliv | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Söt liten pepparkaka :)

Svar: Ja visst är hon! :D
Josefin

Upp