Det här är livet nu.

Ser att ni är några trogna följare som kikar in med jämna mellanrum, vem är du? (: 
 
Mitt sista blogginlägg var i juli och ganska mycket har hänt sen sist. Det har varit fullt upp att gå från studier till att börja jobba, inte med det jag trodde i juli, utan något annat. Både jag och Lars jobbar inom 2 km från vårt hem. Det finns typ inte i Stockholm. Så tacksamma!
Jag är anställd som hälsopedagog på en skola och jobbar med sex- och sjuåringar under främst fritids med allt vad det innebär. Där hamnade jag helt plötsligt från att bara ha ett timjobb som PT och fem dagar senare skrev jag kontrakt. Tack Gud! Han förser när vi behöver! 
 
Det jag är mest stolt över nu är dock att jag har vågat starta eget. Från att i våras känna att jag kan inget om företagande, jag är inte redo än, till att nu ha startat HelaMamman. Jag har en stor längtan av att jobba med mammor och kvinnor som behöver hjälp att komma tillbaka efter graviditet och förlossning. 
 
Lillan är nu 2,5 år och en riktig livlig liten tjej som pratar, leker och är bestämd. Det blir bara roligare och roligare!
 
Det var en kort beskrivning av livet nu. Vad önskar ni mer läsa?
Vardagen | |
Upp