Körsbärsblom och omständigheter.

Maj säger hej och igår hade jag min första pt-klient. Idag min andra och lämnade in min examinationsuppgift i min näst sista kurs och snart är det juni och examensdags.
 
Den här månaden kommer innebära ännu ett jobb och jag får inte glömma bort den sista kursen. Jag ska alltså förutom PT jobba som hälsotestledare och uföra styrke-, funktions- och konditionstester mot främst företag. Den sista kursen innehåller bland annat praktik på det här jobbet vilket är otroligt skönt så jag slipper hoppa in i ytterligare en sak. Ska bli spännande att komma igång med det också. I övrigt funkar inte tiderna med familjen men det ska lösa sig. Det här är för en  tid och jag är tacksam att jag är i rätt branch!
 
Häromdagen var vi i Kungsträdgården trots att det växer vackra körsbärsträd utanför vårt fönster. Sanningen bakom bilderna är att vi alla var supertrötta, Lillan somnade innan vi var framme där efter en rolig stund på en lekplats och vi var inne på Donken i typ 30 min för två cheeseburgare. Missade ljuset. Frös. Deppade. Försökte skratta men vi åkte hem istället. Vi mår alla bra under omständigeterna.
 
Lillan och jag satte våra secondhand-outfits, hon från topp till tå. Jag från anklar till solglasögon minus t-shirt.
 
 
 
Outfits, Vardagen | foto, hållbartmode, mammablogg, mammaliv, secondhand | |
#1 - - Linn lissel:

Kul att du läser 😄 brukar ramla in här med! Så fin er lilla tjej 😍🙌🏼

Upp