Det är full rulle.

Livet. Känner mig så tacksam. Lillan är glädjen i mitt liv (och Jesus) och mycket av det som har varit en stress för mig, alla små grejer i vardagen, är jag nu mycket lugnare över. Ändå är det verkligen full rulle nu med allt! 
 
Jag har faktiskt fått två jobb, eller på torsdag får jag nog veta hundra om det andra blir men troligtvis. Det är massa utbildningar och massa nya grejer att ta in och lära sig och lite presale till gymmet jag ska börja på. Pussla, pussla. Skola, jobb, Lars jobb och Lillan.
 
Det märks att skolan snart är klar och även om jag inte känner mig skoltrött känner  jag att jag börjat logga ut. Har en och en halv kurs kvar så det är ju inte läge att slappna av helt. Jag är i alla fall taggad på livet! Mår bättre än på ett tag och kanske är det våren? Kroppen mår samma men hoppet finns.
 
Alltid ha skor. Kanske en mössa (som jag stickat) Och koftan från farmor <3
 
"Kan du le?" Haha!
 
 
 
Vardagen | fallenhet, mammablogg, mammaliv | |
Upp