Det är höst, det var helg och såhär är livet nu.

Höstpromenad och seconhand. Ljuvligt för kropp , själv och relation. Lillan var på gott humör, som den mesta av tiden, vilket var skönt. 
 
Jag pluggar två kurser nu. En i Individanpassad rådgivning vid livsstilsförändring och ett litet projekt på ca 6 veckor. Där har jag och fyra andra tjerjer valt att rikta oss till mammor och familjer på bvc:er runt om i Stockholm. Själva har vi upplevt en brist efter att ha fått barn oh att det skiljersig väldigt olika från olika vårdplatser. På mödravårdcentraler är det stort fokus på mamman men efter efterkontrollen så är all fokus på ditt barn. Det är såklart superviktigt men att mamman ska fungera är minst lika viktigt! Superkul att vara ute och föreläsa om hälsa!
 
Själv går jag, såhär 1,5 årsenare, på smärtstillande, efter foglossningsbesvären. Har äntligen varit hos läkaren och jag ska få röntgas. Förhoppningsvis hittar vi ingen bruten svanskota men kan på ett sätt vara skönt om röntgen visar nåt så jag vet vad det är! Eller vill jag inte att det ska visa nåt. Jag vet inte. 
Pillrerna har hjälpt mig. Gick 15000 steg första dagen istället för 6-8000, hehe. Ska nog inte göra det igen då jag faktiskt har medicin i kroppen. Har undvikit piller innan p.g.a vill inte bli beroende men det kan ge en inflammation ett uppsving så vi får se!
 
Seconhandoutfit: Bomberjacka från Vailen(?) 180 kr på Myrorna, Monkileggins från min kusin, skjorta från Asos, 65 kr på Erikshjälpen, loppisväska.
 
Lördagsfrulle. Händer sällan.
 
 
Outfits, Vardagen | eftergraviditet, hälsa, hållbarkonsumtion, höst, outfit, secondhand, slowfashion | |
Upp