3 månader gammal.

Min gosebebis fyller 3 månader, hipp hurra! 
 
Hon vaknade och låg och pratade med figurerna på spjälsängsskyddet 7.15 idag och det känns som om hon gillar tidigare morgnar nu, Fast igår somnade hon för natten 8.20 så inte så konstigt kanske. Hennes morgonhumör skulle jag gärna ta efter!
 
Hon somnade precis innan vi tog Rota-vaccinet idag så hon drack det i sömnen. Haha, det  kanske var smidigare. Hon håller precis på att vakna upp nu efter nästan 3 timmar och jag, med värk i kroppen, kunde vila och sov i 15 minuter i alla fall. Nu ber vi om lindriga bivekningar i form av illaluktande och mer bajs. Det ska vi överleva!
 
Det är tufft att vara mamma när en inte är på topp. Det struntar ju Lillan i liksom. Hon ska ha det hon behöver i form av uppmärksamhet, mat, blöjbyte och lek. Jag har också så fruktansvärt ont i ena bröstet så pumpen är framme och hon får äta på båda vid samma tillfälle. Det är mysigt att amma så länge inte detta händer. Och en sak til... jag har en finne i örat så jag inte hör och det känns som i begynnelsen av en öroninflammation. Inte min bästa dag idag men jag är tacksam för livet ändå (:
 
 


Fotografi, Vardagen | bebisblogg, mammablogg, mammaliv | |
Upp