Bröllopsdag.

Det känns helt overkligt att jag är gift. En fantastisk man som nu stått vid min sida i ett helt år. Stöttat mig, uppmuntrat mig och älskat mig. Älskar dig. 
 
Känns så personligt. Hur vi gjorde oss iordning, hur lyckliga vi var, hur nervösa vi var och hur kära vi var. Sparar kanske en del av de bästa bilderna bara för de närmaste.
 
Nedan fnner ni ett några av våra bilder tagna i ett regnigt och kallt maj. Har inte frysit så någon gång tror jag. Fotograf: Miriam Hammarström, Alida Millard (noterat under hennes)
 
Göra sig iordning. Samla sina tankar.
 
Och se varandra för första gången. 
 
 
Gud var i centrum i vår vigsel och nu i vårt äktenskap.
 
Sötaste brudnäbbarna.
Foto: Alida Millard
 
Dansa ut nygifta till Unconditionally av Katy Perry.
 
Vara alldeles för glada och nästan bli färgade blåa och gröna av superserpentiner.
Foto: Alida Millard
 
Fotografering.
 
Jag bar mormors bröllopsklänning i en ny form.
 
 
 
Få en hejdundrandes fest!
 
Fotografi | bröllop, bröllopsbilder, foto, fotografi, glädje, kärlek, photografy, tacksamhet, wedding | |
#1 - - Amanda:

Underbara bilder

Svar: Miriam och Alida är fantastiska fotografer!
Josefin

#2 - - Anonym:

Så otroligt fina bilder alltså😍😍😍
En sån dag det var och hur fina ni var och är❤️

Svar: Tack så mycket!
Josefin

Upp