Familjetid och fixartid.

Det blir så otroligt mycket familjetid nu och jag älskar det! Inser att jag inte lider så mycket av att vara i halvkarantän och inser ju också i det att jag nog behöver ta tag i mitt sociala liv. Hehe..
Vem vill ses? 
 
I helgen hängde vi lite med en vän och njöt av solen. Balkongen har invigts och det är tio gånger varmare där än när vi sen går ut på riktigt. I lördags började vi med kaffe ute för att sedan gå till utegymmet och jag tog en snabb cykeltur i rehab-syfte medan Lillan och Lars var på lekplatsen. 
I söndags fick vi ä n t l i g e n till att städa förrådet! Vi har skjutit på det i ett år tror jag och vet ni? Det tog en timme! Skjut inte på saker. Det märktes sen när vi åkte för att slänga skräp att det troligtvis är många som är hemma nu och tar tag i sådana saker då det var lång kö till återvinningen. Men det är ju klokt att göra något bra av den här tiden. Ska göra en lista med möjliga saker att spendera tiden på om det blir mer till att vara hemma.Vad gör ni i hemmatider?
 
Imorgon är jag sjukskriven från jobbet och troligtvis åtminstone onsdag också. Ryggen och bäckenet värker men helgen var ju inte den lugnaste. Lovar att lyssna på kroppen. Förhoppningvis räcker det för att orka sen igen!
 
Fin tavla va? @printoteket
 


Vardagen | inredning | |
#1 - - Andrea Owino :

Vi var hemma 2.5 vecka. Hannah har precis börjat på förskolan igen!
Vi har bakat och försökt stt baka saker jag ej bakat förut. Idsg blev det jordnötskakor. Nackdelen är att jag då får ett barn som tjatar hela dagarna om att få mera kaka. Så har gett bort en del till grannarna!
Hannah hsr kört balanscykel o blivit riktigt duktig! Vi har spelat spel, kollat pp film, möblerat om, städat, diskat, ringt videosamtal till familjen och gungat i evigheter.. Och massa koppar kaffe!

Svar: Det låter mysigt! Tack för alla tips! :)
Josefin

#2 - - Jennie Jensen:

Haha vi ses gäääärna!
Ska vi boka in en dejt i september när Corona är över? xD
Haha älskar att du bloggar igen! saknar dig <3

Kram från Västerås (Eller numera Kolsva då! hah)

Svar: Det gör vi! Haha! Tack för uppmuntran <3
Josefin

Upp