Hej, här bor vi och såhär ser det ut när det är städat.

Har inte sett ut såhär sen någon gång innan Lillan föddes. Gillar verkligen när det är ordning och reda, jag mår bra av det och lite av vardagsstressen försvinner. Sen är det ju inte det viktigaste i livet. Blir tydligt nu när jag är ensam. Hellre har jag familjen hemma och stökigt, än är själv utan prylar och dammtussar. Såklart. 
 
Är fortfarande inte helt som vi vill ha det, speciellt Lillans rum där exepelvis min hemmagjorda sänghimmel ska upp och snart vill jag byta säng till en växasäng. Mamma varnade mig dock för att de små gärna hittar på hyss då om de inte kommer och väcker en. Hehe.Det är också lite för korta gardiner i hennes och vårt rum. Typiskt dumt med seconhand.
Funderar också på att köpa en tv och då får den ersätta platsen med byrån och monsteraväxten.
 
Här får ni en liten husesyn i alla fall. Vad tycks? 
 
 
 
Inredning | hemma, hemmet, inredning, inredningsstil, interiör | |
Upp