Fashion girl och släktkalas.

Förra helgen tog vi tåget till Växjö för en långhelg med kalas för mormor, kusiner och moster. Det var som det brukar, fler folk än vad man tror och så har alla småkusiner blivit så stora. De två yngsta är för mig 6 och 8 år. Max. Men ni ser ju på bilderna... De kommer gärna upp till Stockolm och shoppar liksom. Jag inspireras gärna av ungdomen. Hehe. 
 
Det var längesen jag skrev nu men livet rullar snabbt. Ska försöka uppdatera er snart om allt roligt i skolan men på fredag är det tenta i Individanpassad rådgivning vid livsstilsförändring (det ni!), (tror den heter så) så behöver prioritera det i veckan. Heja på mig!
 
Vera och morbror. För er som inte såg att det var min bror. TVÅ gånger har folk frågat om jag har en bror som heter Daniel som inte känner mig. Hur sjukt?
 
ÄLSKAR hundar. Och kan säga "vov".
 
Vi tog en promenad med hela klungan. För många.
 
Luddig jacka, avklippta jeans och Fila-skor. Ja, tack!
 
Mormors deko. 
 
Vardagen | familj | |
Upp