Äntligen en bh och dagens outfit.

Fortfarande lite huvudvärk och efterslängen av förkylningen finns kvar. Men så brukar det ju vara! Jag har inte direkt gått och lagt mig i tid nu när jag varit själv. Sovit lite längre dock... 
 
Idag tog jag en lugn morgon innan jag tog mig in till stan. Har haft snudd på ångest inför att hitta en bh till de trötta amningsbrösten. Och tydligen har en inte en  storlek. Du letar bara efter en som passar på alla plan. SÅ SJUKT SVÅRT! En för stor kupa, en för liten kupa, en för smal där fram, en passar ett bröst. Stackars bröst. Allt ni gjort detta året och så görs det inte en bh för er. Jo, hittade faktiskt EN! Den kommer jag för evigt köpa. Tack Cubus.
 
Efter stan åkte jag till öppna förskolan för det är så mysigt att fika där. Planerade också lite på ett projekt vi gör i skolan inriktat mot nyblivna mammor. Det blir bra och spännande. Hej framtida jobb hoppas vi!
 
Dagens 70-talsinspirerade outfit. Allt utom skorna är secondhand. Jeansjacka från Lee, 95 kr på Erikshjälpen i Växjö. Jeansen, nya från Lindex inropade för 36 kr på Tradera. Gula tröjan från Bikbok ett fynd från igår, 45 kr på Stadsmissionen i Bromma. Väskan från en loppis, 30 kr ish. Det ni! Och varför har jag sagt till mig själv att jag inte passar i gult?
 
 
 
 
Outfits, Vardagen | hållbarkonsumtion, klimatsmart, miljömedveten, outfit, secondhand, secondhandfashion | |
Upp