9 månader gammal.

Kan inte hantera hur snabbt de sista 3 månaderna har gått! Att vara gravid i 9 månader kändes som 2 år och Lillans 9  månader kändes som 3 månader typ. 
 
Hon tar sig framåt supersnabbt nu i någon slags halv-burpee och reser sig glatt mot allt. Hon är väldigt vinglig fortfarande och jag hoppas hon väntar lite med att gå. 
 
En annan underbar nyhet är att hon inte äter på natten längre! Hemma i Växjö sov jag i annat rum och Lars fick ta henne. Hon ville inte ha ersättningen som erbjuds vilket betydde att hon endast ville ha närhet. Efter en natt(!) sov hon hela natten! Hurra! Nu ammar jag henne till sömns och hon får lte på morgonen. Mysstunder liksom. Sen en eller två gånger som mellanmål. Tror att vi snart är redo för att sluta även om jag gärna fortsätter tills jag börjar skolan igen, men vi får se när det blir. Hon äter ju mer och mer mat så hon kanske tröttnar.
 
Den underbara byxdressen är från Milk & Honey collection. Kolla in på Tictail och Instagram!
 
Vardagen | bebisbilder, bebisblogg, foto, fotografering, fotografi, mammaliv, milkhoneycollection | |
#1 - - Jennie%25252520Hallgren:

Så underbart fin hon är <3

Svar: Tack <3
Josefin

Upp