Två fika och vinterpromenad.

Och så är det fredag igen. Vad händer? Måndag, fredag. Hela tiden. 
Veckan har varit lugn med lite shoppingturer och fikor. I måndags var jag och Jaquline på Mall of scandinavia, tänkte stanna några timmar men det blir alltid en hel dag pga att du hinner typ tre affärer/dag. Suck. Lämnade tillbaka en del i torsdags då jag och Jaquline tog en kaffe i Vällingby istället. Vill inte handla i onödan (förutom tradera som gör mig beroende och tävlingsgalen, jag behöver hjälp). 
 
Idag började dagen kl 8 för oss och efter frukost blev det en skön, svettig och lång promenad i kylan och solen. Så härligt! Efter det badade vi och Amanda och Lois kom och fikade med oss sen.
 
Lars är på grabbkväll så nu sitter jag här i min ensamhet  och försöker njuta av det. Men det är så svårt! Jag får liksom ingen feeling för något då all vaken tid går åt till att vara med Lillan och idéerna tar tydligen slut när hon somnar för natten. Men jag har en längtan av att snart börja sy. Till henne och mig, och andra med kanske. Gud påminde mig om att skapa i tyg när vi var på bön i söndags så jag antar att jag bör börja...
 
 
 
Vardagen | bebisblogg, fika, mammaliv, vänner | |
Upp