Första tanden(!) och tjugofemte veckan.

Ja tänka sig! En liten, liten tand har visat sig! Upptäckte det när jag matade henne och det blev hårt på skeden. Har redan börjat borsta, hehe. Bra om hon vänjer sig ju. Har tyvärr inte lyckats fota den då den är pytte men snart så. Kanske att snorigheten som kom efter nyår var en tand! Idag har hon igen blivit snorig och lite gnällig så  kanske att det redan nu är en till påväg. Hellre det ön allmän förkylning.
 
Hon har blivit en liten vilde vår tjej och det gäller att vara med. Hon vänder sig hela tiden (trots missnöje) men kan inte vända sig tillbaka. Idag har hon också vänt sig åt vänster sida två gånger. Var så himla sugen på att flytta spjälsängen nu til hennes rum men läskigt om jag inte hör henne omhon vänt sig och inte orkar lyfta huvudet. Hon har inte riktigt förstått att hon kan lägga det åt sidan. 
Hennes rumpa lyfts mer och mer och snart kommer hon nog framåt. Hon kan skjuta ifrån om jag håller hennes fötter.
 
Börjar se en liten människa nu på ett annat sätt. Ibland när hon sover och jag kollar på bilder börjar jag tänka "Jaha, är det så hon ser ut?" Ska bli spännande att se vem hon blir och hur hon ser ut.
 
Promenerade till Jaquline och Tibelia innan snoret började rinna. Hann med ett Tabata-pass innan vi gick hem igen. Så skönt med vinter på riktigt! I övermorgon +6 grader. 
 
Nu sover Lillan sen en timme tillbaka, hoppas att hon, om hon blir sjuk, sover bra. Det gör jag när jag är sjuk för det är det enda jag pallar och som hjälper.
 
Inte glömma spänna fast!
 
Hennes små blå i -10. Så friskt och härligt!
 
Min lilla eskimo<3
 
"The result of  #Bengterworkout" på bodyn.
 
Vardagen | bebisblogg, familjeliv, mammablogg, mammaliv, vinter | |
#1 - - J:

Alltid lika mys o hänga med er

Svar: Detsamma!
Josefin

Upp