Julfrid och en sjuk sak.

Lillan vaknade 8.30 idag och hela familjen fick en lugn och mysig morgon tillsammans. Julmusiken på och ljus och ljusstakar tända. Känner en otrolig frid trots att jag pluggat i helgen och väntar på att få tenta av forskningsmetodik II imorgon. Tenta på måndag. Sen är det kandidatuppsats till februari. Heltid utan att någon schemalägger min tid. Gud, hjälp mig. Tur att vi är två som skriver. 
 
Längst ner bland bilderna finner ni lite härig hållbarhetslycka. Köpte en deo i oktober 2016, alltså innan Lillan ens blev till. Kolla hur den ser ut nu. Så för er som tycker att det är dyrt med en deo för 99 kr... Tack Maria Åkerberg. Köpte lite vettigt smink också. 
 
Svärmor har pyntat blomma och mamma gav mig ett "nostalgiljus"
 
"Vad heter du?" 
"Eeaa!"
<3
 
Hur vacker? Julros tror jag den heter.
 
Såhär såg den ut från början. DEN ÄR MER ÄN TVÅ ÅR GAMMAL! Hur sjukt? Den kommer hålla i typ tre år till.

 
Vardagen | ekologiskt, jul, julkänsla, mariaåkerberg | |
Upp