Att omfamna sin sista mammadag.

Då var det över. Ett år och lite till ned fullt fokus på dig min dotter. Det har varit underbart, överväldigande, jobbigt, roligt, stressigt, långtråkigt och nåd. Tack Gud för min fina, vackra dotter.
 
Jag kan inte säga att det här året gått fort, men ändå är det plötsligt över. Den här tiden kommer aldrig tillbaka och det blev så tydligt nu.
 
Sista dagen spenderade vi först på förskolan där jag fick hålla ett jympapass med några få tappra mammor och kanske blir det fler gånger! Fyndade två pyjamasar och en fin stickad tröja som kommer att matcha Lillans rödlätta hår på deras seconhandaffär.
 
Efter lunch och sovstund åkte vi till Mall of Scandinavia på presentjakt. Det blev vilt när hon inte längre ville sitta i vagnen men kul hade hon! 
 
Idag är hon ett år och en månad. Hon säger titta till allt, älskar djur, har lärt sig komma upp och ner för soffan och gå baklänges med lära-gå-vagnen. Du är nästan alltid glad och dansar till och med till SL-jingeln. Du ärstolt när du lyckas med saker och bläddrar så fint i dina bäcker.
 
Jag ser väldigt mycket fram emot att börja skolan nu och tror vi får mycket tid tillsammans som familj ändå. Varsågod Lars! Ditt liv kommer vara så roligt nu!
 
 
Vardagen | mammablogg, mammaliv, vimedbarn | |
Upp