Cool dotter och kanske en solsemester.

Underbart att för det första få sovmorgon till kl 9 och sedan gå upp till strålande vårsol! Den värmer underbart och man får verkligen akta sig för att inte bränna sig. Vet inte hur jag ska tänka med Lillan och hur länge hon kan ha lite sol i ansiktet när hon exempelvis åker vagn. 
 
Vi funderar på att resa iväg i mitten av maj också på en liten solsemester. Många funderingar kring det bara med att hinna fixa saker som pass, resevagn, solkräm, UV-dräkt, har vi en reseförsäkring, är det lugnt att resa nu, bör jag flyga ur en miljöaspekt osv... Men vi borde bara göra det. Antar jag. Vad säger ni som rest med bebis?
 
Tycker de blir mer och mer lika, eller vad säger ni?

Hon gillade inte skorna, eller solen. 
 
 
Vardagen | bebisblogg, familj, familjeliv, mammaliv | |
#1 - - Anna Borgenvik:

Vi åkte med Lily till Italien när hon var sju månader. Det gick finfint men jag oroade ihjäl mig innan! Om ni har möjlighet att ta er hit har vi en bra resevagn ni kan låna! Den har fullt liggläge och det går att vända den så barnet sitter mot dig när du kör. Vi har säkert någon UV-dräkt också. Och vad gäller solskydd, man kommer långt med solhattar! Bara hör av dig om du vill låna något 😊

Svar: Åh så bra!
Josefin

#2 - - Amanda :

Vi kan prata om hur det är att resa ❤️

Svar: Det ska vi! <3
Josefin

Upp