Spontanbesök och äktenskapskurs.

Lillan sa godmorgon kl 10.30 så jag kunde lugnt både göra och äta frukost. Hon har nästan varit vaken hela dagen sen och bara tagit några powernaps! Men i början av en amning kunde hon inte hålla ögonen öppna och nu har hon i alla fall sovit 1,5 timme. Tur är det för ikväll måste hon vara snäll när jag och L-G ska gå på äktenskapskurs som vår församling håller i. Sju kvällar med massa tips och råd så vi överlever detta äktenskap. I nöd och lust är det ju faktsikt. Det blir en annan grej när en får barn också men tror alla behöver gå nåt sånt här. Ska bli superspännande! De kallar det 7 date nights men vi får ju såklart ta med Lillan. 
 
Tänkte på morgonen på min vän Sara, som jag gick bibelskola med samt upplevde det en och det andra i Tanzania med, och så har jag ett missat samtal från henne?! Hur sjukt? Dessutom så kommer hon spontant att erbjuda en rätt ledig mamma att hälsa på med sin man. Så himla kul! De bor så långt bort nu de flesta av bibelskolevännerna, enda på västkusten. Men alla åker till Stockholm ibland som tur är.
 
 
Fika. 
 
Nöjd i farbror Robins knä.(I Saras också)
 
Och såhär ser jag ut idag. ÄLSKAR volangmodet!
 
 
Vardagen | bebis, bebisblogg, fika, mammablogg, mammaledig, mammaliv, marimekko, outfit, volang, äktenskapet | |
#1 - - Tore:

Tack för mysigt besök och gästfrihet!! Så fint att se dig i mammarollen, det såg ut som du aldrig gjort något annat!! Kärlek!

Svar: Kärlek!
Josefin

Upp