Njuta varje dag.

Hur fort kommer livet gå? Lillan blev en månad igår och det är september idag. Det är säkert en självklarhet för många men hur svårt är det inte att försöka njuta av varje dag? Det är inte lätt när tröttheten kommer ifatt, hormonnivåerna är ur balans och det svämmar över kiss på skötbordet. Jag måste bestämma mig för det. Gå upp varje morgon, tacka Gud för en ny dag och att Han har nåd för mig och njuta av alla stunder med Lillan.
 
Jag blir lätt hispig och lite stressad när jag ska gå ut med henne, att hon ska bajsa direkt eller börja skrika, men vad är det värsta som kan hända liksom?
Idag hade jag Andrea till hjälp och vi tog en lång promenad och åt etiopiskt i Tensta innan vi skiljdes åt och tog ytterligare en promenad hemåt. Gissa om jag har träningsvärk? Haha, inte lätt att inte kunnat gå sen maj.
 
Skrolla ner för goaste leendet!
 
Det här är så sjukt mysigt.
 
Fina Andrea. En förebild för mig och många fler<3
 
 
 Morgonmys<3
 
Vardagen | bebis, bebisblogg, bebismys, familjeliv, mamma, mammablogg, mammaledig, mammaliv | |
Upp