Hennes små fötter.

Hennes små, små fötter. Någon sa att de var långa, fingrarna också. För mig är de så små.  
 
Men hon har nu vuxit ur en pyjamas som vi fick vika i både ärmar och ben från början. Hur hände det? En del små bodys börjar bli tighta om magen också. Det är bra att hon växer i alla fall. Försöker träna hennes nacke varje dag med. Hon slappar mest på lilla mattan bara.
 
Lyckades boka biljetter till Växjö också åt Lillan och mig till imorgon. Ska bli spännande att åka tåg för första gången. Bestämde mig för att inte ta med vagnen utan bara babyskyddet och sen köra på bärsele. På tågen får man bara ta med "det du med enkelhet klarar av att bära själv". Hur ska jag ens få med mig mitt barn? Och en väska på det. Och sen hennes väska...
 
 
Fotografi, Vardagen | bebis, bebisbilder, bebisblogg, foto, fotografering, fotografi, mammablogg, mammaliv | |
#1 - - Anonym:

Så fina bilder! :-D Lycka till med tågresan!

#2 - - dettanyaliv.blogg.se:

bebisfötter är verkligen bland det gulligaste som finns!!
ps. har Vera något andranamn? <3

Svar: Ja eller hur?! Ja, hon heter Maria efter Lars farmor som gick bort ungefär när hon föddes<3
Josefin

#3 - - dettanyaliv.blogg.se:

Åh vad fint! ♡

Upp