Drömmig natt och snabb dag.

Vaknade upp nästan utvilad idag! Nästan får man ändå va nöjd med! Ammade bara två gånger inatt vilket kändes fantastiskt. L-G gick inte ens och sov i andra rummet. Ammade henne ca 22.15 sen sov vi till 02.30, alltså 4 timmar i sträck. Hon sov på mig men både hon och jag sov bra. Sen vaknade vi igen 05.15 och sen 7.45. Då var jag för hungrig för att somna om så gick upp till nyhetsmorgon.
 
Denna dagen har gått jättefort. Vi tog en promenad, långsamt då min kropp fortfarande har lite värk efter febern och nu kommer snart pappsen hem liksom. Promenaden var sjukt blåsig och om man inte vill få mjölkstockning och feber på det kan ni scrolla ner för ett tips (: 
 
Imorgon tänkte jag ni skulle få se bilder på mig och L-G som små så kan ni se om ni kan se några likheter. 
 
Mammas gamla trasa hade hon på sig. Ungefär en timme innan blöjan läckte...
 
Japp, kläm fast en filt under armhålan! #dagenstips (Lillan hade en till)
 
Äntligen är tightsen på igen.
 
Dagens mellis: kaffe och smoothie
 
Kolla in svettet och märket efter det vikta örat. Haha, men mysigt var det!
 
Vardagen | bebis, bebisblogg, hälsa, mamma, mammablogg, mammaledig, mammaliv, promenad, tips | |
Upp