Postorder och en mini-makeover.

En vecka med sakeer att göra varje dag är inte hur det brukar vara. Även om det bara är mindre grejer ibland så är det skönt att komma ut några gånger i veckan i alla fall (en dag hemma är också värd). Allt från Bvc-besök till träning till att träffa vänner. 
 
Igår svek jag Amanda när jag hämtade ut Ikea på postorder, men hur bra?!! Under 20 kg=49 kr i frakt. Vi kan åka till Ikea ändå ibland. Vi har haft bygglampor uppe sen december i ena hallen och köket så äntligen kom dem hem med massa annat bra som  förvaring till badrummet. 
 
Idag var vi också hemma hos Amanda och Lois som varit i L.A lite för länge. Läs om det HÄR! Vi tog igen massa tid, drack kaffe, lånade kläder och dessutom förolämpade jag henne med att undra om det inte luktade lite kiss i vardagsrummet. Det var de fina liljorna... 
 
Igår var Johanna hos mig och fräshade upp mig! Sckrolla ner för ett fräsht hår och synligare ögonbryn. Färgen till ögonfransarna hade torkat...
 
Inte för att jag kommer platta det hela tiden men fräshare blev det! 
 
Vardagen | bebis, ikea, mammaliv | |
Upp