Den gamla vaggan och lite träning.

Oj, vad trött jag var i morse! Lillan väckte mig innan klockan ringde men somnade sen om när jag skulle upp. Fick en lugn frukost själv framför nyhetsmorgon. På dagens schema stod träning med en grupp mammor jag fick kontakt med via facebook. Idag var vi två men vi körde på ändå. Lillan sov gott så jag tog en extra promenad efter och alltsom allt blev det ca 1,5 timme fysisk aktivitet. Målet för mig är minst 150 min i veckan. Ska berätta för er varför i ett annat inlägg.
 
Hemma har vi sedan haft jättemysigt. Alla hennes leenden gör all gråt (klagar ej) så värd!
 
Byggde ihop vaggan som L-G's farfar byggt och farmor målat. Under står alla namnen på barnbarn och barnbarnsbarn samt födelsedagar. Mysig grej att ha som vandrar runt. 
 
Lillan har också tränat idag. Nacken blir verkligen starkare! Så bra, förutom när jag försöker söva henne på mitt bröst. Hon har i sin trötthet idag somnat en gång hos mig i bärselen när jag lagade mat och nu på pappsen. Svårt när hon blir övertrött och bara vill sova 20 min i sträck. Men bärselen ger henne trygghet.
 
Hon gillar att läsa. Hon har också en ny body på sig. "The result of #bengterworkout". Får tolkas fritt. Tack Ida(:
 
Min träningsinsta: @bengterworkout
 
Nöjd när hon tittar på mig. Jag är nöjd när jag kan dricka varmt kaffe.
 
Nya löparjackan och mina vantar från åk 4. Ska bli härligt när jag kan springa i den också.
 
Vardagen | bebisblogg, bengterworkout, mammaliv | |
#1 - - Feellencia:

Älskar kaffebilden! Vilken sötnos!

Svar: Tack (: Ja, det är hon!
Josefin

#2 - - Jennie%25252520Hallgren:

så najs body :)

Svar: Ellerhur?!
Josefin

Upp