Vecka 30 - en milstolpe.

Igår gick jag in i vecka 30 vilket känns lite overkligt. Vet inte varför v. 30 just har blivit en milstolpe för mig men det känns som att nu är det såå nära! Barnet väger nu ca 1,5 kg och jag väger mer än de +kilona kan jag säga. 
Det som är nu i graviditeten är att formen är verkligen olika från dag till dag. Igår gjorde jag både ett cykeltest, gick en del och sen var på gymmet på kvällen. Idag kände jag av foglossningen så fort jag vaknade och gick hem så fort jag kunde från skolan för att kunna sitta i soffan. Och på balkongen... Hade tänkt att leva där hela juni då jag inte kommer att jobba särskilt mycket utan bara vila och vänta in Lars semester. Samt kryssa av en "att göra lista". Har också fått ett par gamla gravid-tidningar att läsa som jag började läsa. Trevligt.
 
Vad gjorde ni innan barnet kom? Hade ni någon lista?
 
 
 
Graviditeten | babybump, bebismage, foglossning, gravid, gravidblogg, graviditet | |
#1 - - Amanda :

Jag tvättade skitmycket!!!!! Och fixade naglarna o fransar, shoppade lite 😂😂

Svar: Du, vi kan hänga HELA juni typ. Så gör vi detta! (:
Josefin

Upp