Utanför vårt fönster och innanför.

(För er som han läsa det halvklara inlägget som nu är borta, sorry..glömde bort det.)
 
Ljuvligt väder! Det kräver solskyddsfaktor som jag införskaffade idag för säsongen. Extra viktigt när man är gravid också för att inte få permanenta pigmentfläckar! Imorgon ska jag försöka hitta en bikini också då saker inte sitter som innan... 
 
Kolla hur det ser ut utanför köksfönstret! Och sovrumsfönstret också för den delen. Vem behöver Kungsträdgården liksom? 
Innanför är det tentaplugg, vila och målarprojekt. Spjälsängen blev precis färdigmålad för andra gången och sätts nog ihop på söndag så fort torkningstiden har slutat! Det känns som när det finns en säng till i vårt sovrum kanske det blir ett steg närmre verklighet. 
 
Har snart repat mig från två veckors förkylning och ska försöka komma igång med den träningen som fungerar i och med foglossningen. Var hos barnmorskan igår och hon sa att jag gärna ska ha gravidbältet på och så får jag känna efter vadsom funkar helt enkelt.
 
 
 
Graviditeten, Vardagen, kreativitet | gravid, gravidblogg, gravidfoto, graviditet, pyssel, vår | |
Upp