Josefin hjärta Efraim.

Tack fina ni för ett fantastiskt bröllop! Fin inledning på bröllopssäsongen på Västkusten. Kärlek, glädje, välsignelse, reunion. Och lite hotellfrukost på det. Bilderna fårtala för sig själva. 
 
Vilt välkomnande vid festen.
 
Slopade klackarna för det var såå kallt!
 
Frida och Linus. 
 
Fin utsikt.
 
 
 
Fotografi | bröllop, bröllopsbilder, bröllopsdag, bröllopsfest, dekoration, kärlek, vänner, äktenskapet | |
#1 - - Amanda:

Klänningen 👍🏻

#2 - - Anna Matzinger:

Hej Josefin! Jag heter Anna Matzinger och jobbar som frilansjournalist för tidningen Vi Föräldrar. Just nu är jag ute och letar efter föräldrar som vill vara med i tidningen och berätta om sina tankar inför förlossningen – och då hittade jag din fina blogg :)
Vet inte om du har hunnit börja fundera på förlossningen än.. men om du har det och skulle tycka att det var roligt att vara med i en liten enkät i tidningen så får du gärna mejla mig på [email protected], så kan jag berätta mer.

Varma hälsningar, Anna

Svar: Spännande! Jag mejlar!
Josefin

Upp