Friheten efter en tenta.

Igår skrev jag min näst sista salstenta (tror jag) innan jag kommer vara hemma i ett åt och tre månader. Hemma!? Det känns lite overkligt faktiskt. Men jag längtar efter bebis. 
 
Det blev en produktiv dag igår men roliga saker. Först en fika med Johanna på Lilla Bröderian. Bästa kaffet på länge! Sedan hem för lunch på balkongen (brände mina knän av värme när jeansen var på), hämta ut en babybox, träna, handla mat, handla regnjacka, hämta ut min nylagade cykel, cykla hemåt men fel och med avstängda cykelvägar, laga mat, duscha och åka till vår lilla bönegrupp på Söder. Puh! 
Allt detta kunde ändå göras med frid i hjärtat och kunna känna lite ledighet även om nästa kurs börjar imorgon. 
Kommer ett inlägg själv ikväll!
 
 
Vardagen | frukost | |
#1 - - Andreas:

DEt behöver vara mer plottrigt och prylar överallt om det ska vara ett Bengterhus! ;)

Svar: Jag jobbar emot det för det är ett Svensson-syndrom också:D
Josefin

Upp