Förberedelserna fortsätter och hormonerna gråts ut

En dag i taget, en uppgift om dagen och så vila. Fundera över vad som mer behöver göras. Längta efter att bli mamma. Ja, nu börjar det bli tungt. Men listan måste ju bli klar först! Hehe, nä, många saker är väldigt obetydliga men gillar att skriva upp allt jag kan göra så jag inte känner mig alldeles uttråkad och oviktig. Finns så mycket jag kan göra i alla fall!
 
Hormonerna får sitt utlopp (förutom relaxin genom foglossning) i gråt idag. Inte gråt som i att saker är jobbiga utan allt är så fint bara! En cykeltur på landet, åh vad vackert! Biggest loser-finalen, så duktiga! Läsa en förlossningsberättelse, Åh, snart är det jag! Det är spännande att vara gravid (:
 
Idag var jag hos barnmorskan och allt såg bra ut med värden och vikt. Bebis ligger kvar med huvudet nedåt men det är lite ruckbart vilket jag tror betyder att den inte har fixerat sig.
 
Nu kommer gäster! Hejdå!
 
Gillar att bocka av!
 
Köpa sånt här. 
 
Babyskyddet är redo, efter en tvätt.
 
Sortera alla kläder vi fått och köpt väldigt billigt!
Behöver inte köpa nåt tror jag!
 
 
Graviditeten, Vardagen | förberedelser, gravid, gravidblogg, graviditet | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Älskar de där pennorna att skriva To Do-listor med :)
Spännande med graviditeten :D

Svar: Eller hur?!?! Fina bilder på din blogg (:
Josefin

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Tack :D

Upp