En "gravidoutfit" och lite updates.

Idag fick jag hoppa över att jobba. Ett ynka pass på sex timmar som ev kunde gått ner till tre timmar men de klarade sig tack och lov utan mig för nu sitter jag här hemma och har foglossning. Som denna dag kommer det nu vara tills L-G får semester eller bebis kommer. Lata dagar med små uppdrag. Göra lite i taget, en grej om dagen kanske. Idag gjorde jag nog ändå lite för mycket. Kan inte komma på nåt mer än att jag tvättade men har ändå gjort massa hemmasysslor. Inklusive vilat. Tog mig åtminstone till gymmet och cyklade lite då det är det som funkar i motionsväg samt tre styrkeövningar.
 
Min gravidstatus nu;
- Foglossning hej. Ibland är det till och med godmorgon direkt. 
- Svårt att sova? Har haft två nätter med dålig sömn (inklusive en på hotell!) Idag har jag varit vaken sen 05.54 liksom...
- Halsbränna. Har aldrig varit ett problem för mig. 
- Vill/måste vila några gånger om dagen. Går hem tidigare från saker.
- Hård i magen... (katrinplommon, tack!)
 
Här får ni en liten outfit. Inte så gravidig. Lättare att klä sig "som vanligt" om man har lite slapp stil men det är trevligt att inte se pluffsig ut också. Tack Miriam för klänningen! (och vem har glömt introducera Hagaparken för mig?!)
 
 
 
Graviditeten, Outfits | fashion, kläder, minstil, outfit, secondhand, stil, style | |
Upp