Sju saker jag längtar efter.

Jag är trött på att vara gravid. Trött på att vara begränsad. De ensamma dagarna är i alla fall förbi nu. Trött på att ha ont och trött på att vila. Jag älskar ATT jag är gravid men längtan efter barnet växer varje dag.
Jag är nu inne i vecka 40(39+0) och försöker ändå njuta av att jag faktiskt får vila lite till. Älskar att ligga kvar i sängen så länge jag vill och jag vill njuta av att vara ensam då jag aldrig mer kommer vara det... Och de sista veckorna jag inte är mamma. 
 
Men några´saker jag längtar lite extra efter just nu är:
 
1. Kunna gå långa promenader
2. Kunna träna hårt
 
 
3. Brie- och salamibaguette...
 
 
4. Ha på mig mina gamla kläder
5. Ha högklackat
 
6. Dansa vilt
7. Jag längtar såklart efter vårt barn!
 
 
Vad längtade ni efter såhär i slutet av graviditeten?
 
 
Graviditeten, Vardagen | gravid, gravidblogg, graviditet, lista, symptom, tankar, träning | |
Upp