Bebiskläder, minibands och vecka 19.

Vi har nu gått in i vecka 19 och halva vägen snart passerad. Känns så spännande! Jag mår knappt illa, kommer vissa dagar, och jag är inte så trött vilket känns fantastiskt. Bulan börjar synas och snart tycker jag att "Konrad-Evelina" (tack Ida för namnet) ska ge ifrån sig lite rörelser. 
 
Jobbade hela lördagen och efteråt gick jag och köpte lite välbehövda saker.
Gravid-tights, lite stora nu men redan supersköna, Sneakers, då mina nuvarande börjar falera och minibands för träningen som nu inte går att maxa sig igenom utan vill utmana den på uthålligheten lite mer. Fyndade också två bebisbyxor på Lindex rea. 
 
Vi har bestämt oss för att inte ta reda på vilket kön det blir så kommer få förbereda med kläder som är mer neutrala. Hängselbyxorna nedan är väl lite mer ått grabbhållet men de kan ju ges bort om det skulle vara.
 
Leggins här, Sneakers här. Minibands här.
 
Fyndade på Lindex rea.
 
Lilla bula.
 
Graviditeten, Vardagen | babybump, bebiskläder, gravid, gravidblogg, graviditet, gravidträning, minibands, sneakers, träning | |
#1 - - Andrea O:

Du får matcha byxorna med rosa pm det blir en tjej 😉. För nyfödda finns mkt som är neutralt i färger osv 😄

Svar: Ja, jag funderade på det faktiskt! :)
Josefin

#2 - - Belinda:

Åh så goa bul-bilder😊 De där söta hängslebyxorns fick Hjalmar i nyföddpresent av en släkting❤️ Gillar indianbrallorna!!!

Svar: Åh, ja de är ljuvliga! <3
Josefin

Upp