Utflykt och hembesök.

Momo och mofa har precis lämnat oss idag och eftermiddagen och kvällen får gå i långsam takt. Förhoppningsvis kan vi ta en liten promenad men jag har fortfarande väldigt ont efter förlossningen. Så taggad på promenader bara när jag inte kunnat det på sååå länge. Men hellre det än en cykeltur just nu...
 
Igår tog vi vår första utflykt och oj vad omständigt allt blir med en bebis. Inte jobbigt, bara att det går inte att stressa och bestämma tider. Vi kom väl iväg en timme efter vi tänkt men vad gjorde det. Vi tog oss till Blockhusudden och promenerade en liten runda, så skönt med sol och att röra sig.
 
Idag var BVC på hembesök. Så himla fint att de kommer hem till en tycker jag. Vi vägde Lillan och hon hade gått upp drygt 200 g! Så bra och behvligt för henne då hon var så liten. Nästa vecka ska vi mäta längden på BVC också. 
 
För er som är nyfikna på namnet så är vi också det. Haha. Snart  har vi nog bestämt oss i alla fall! 
 
Jag lever i amningslinnen just nu. 
 
Blockhusudden.
 
Mamma tillhör Face down generation.
 
<3
 
Pappa  och L-G trotsade sin höjdrädsla och tog en tripp upp i Kaknästornet. 

 
Fotografi, Vardagen | barn, bebis, familj, familjeliv, stockholm | |
#1 - - Amanda:

Vilken mysig dag!!

Svar: Ja, det var det mitt i "första-gången-på-äventyr-känslan"
Josefin

#2 - - Jennie Hallgren:

Asså den känslan, att få komma ut och röra på sig igen. Det blir bättre. Heja er - som tar er ut! Kram

Svar: Tack <3
Josefin

#3 - - Belinda:

Så mysigt! Härligt ändå med sommarbebis!!

#4 - - Belinda:

Så mysigt! Härligt ändå med sommarbebis!!

Svar: Ja, men vill ut mer bara! Heja läkning!
Josefin

Upp