Outfit och fjärde veckan.

I lördags såg jag ut såhär och kände mig kvinnlig i mina fina tofflor. Har inte varit så skönt med klackar under graviditetens alla pluskilon så nu passade jag på. Vera har sin fina byxdress från L-G's faster och kusiner.
 
Idag fyller Lillan 4 veckor och det är inte jättemycket förändring mer än större dubbelhaka och några extra veck på armarna. Så gulligt! Blöjstorlek 2 har vi kört någon vecka för att vi köpte fel och nu börjar de sitta lite bättre. Hon är fortfarande väldigt snäll och kräver inte så mycket men är lite mer vaken vilket är kul!
Hon har varit lite täppt och slemmig inatt så jag har oroat mig lite över andningen men hon löser det. Vi använder Näsfrida som man hjälper barnet att suga ut snor med. Hur vidrigt?! Snor är min största fobi så spyorna känns nära. Självklart får man inget i munnen men ändå...
 
 
Idag är första dagen för L-G på jobbet och nu börjar mitt jobb som mamma på riktigt. Första månaden nu lär bli mest hemma, inte så mycket äventyr men MASSA promenader! 
 
Vad är era bästa mammaledigaktiviteter?
 
 
Outfits, Vardagen | fashion, lindex, mamma, mammmaliv, minstil, oddmolly, outfit, stil | |
Upp