När graviditeten inte känns så glammig.

Önskan om en härlig graviditet är stor. Det har verkligen gått bra vill jag påstå och jag är inte en av de som haft det hemskt. Har överlag mått väldigt bra efter illamåendet och tröttheten, kunnat träna som vanligt osv. 
 
För några dagar sen började det göra ont i svanskotan, vilket jag tänkte var lite ryggvärk, men jag börjar ana foglossning. Tänkte nog att det skulle komma senare men inget att göra åt. Känner nu efter dessa dagar att jag är svag. Orkar inte saker. Vill gråta. Ryck upp dig! Vill liksom va hemma och pyssla lite men det blir ett projekt att sätta sig upp från soffan och att dammsuga och stå och diska. Får lära mig att lyssna på kroppen bara, inte gå så mycket osv. Ska prata med barnmorskan nästa vecka och hoppas på att det går bra att jobba heldag imorgon (och helst hela juni).
Hur gjorde ni när ni kände av det? 
 
 
 
Graviditeten | foglossning, gravid, gravidblogg, graviditet, graviditetstecken | |
#1 - - Amanda :

Accepterade läget efter mycket om och men! Det är väldigt svårt att trappa ner tempot i vardagen! Men foglossningen blev bara värre när jag ansträngde mig. Massa kramar <3

Svar: Ska tänka på det <3 Kram
Josefin

Upp